sobota, 19 marca 2011

Pan stosik recenzyjny

A w nim Agnieszka Lingas -Łoniewska "Zakręty losu " od Wydawnictwa Novae Res
Andrzej Sikora "Drugie życie " od Wydawnictwa Novae Res
Eduardo Mendoza "Trzy żywoty świętych " od Wydawnictwa Znak
Tamora Pierce "Krąg Magii . Księga Sandry" od Wydawnictwa Initium
Bożena Gałczyńska - Szurek "Tajemnice greckiej Madonny" od Wydawnictwa Novae Res
A ja mam wiekiego bakcylka czytania i najchętniej nie odkładałabym książki z ręki . Może wiosenne słonko wygoni mnie na spacer , bo narazie u mnie pochmurno i czasem pada - na dworze brudno ,szaro i ponuro .Wiosno czekam !!! Przyjdź !!!!

7 komentarzy:

  1. Gratuluję stosiku i życzę przyjemnego czytania:).

    OdpowiedzUsuń
  2. Stosik, to jest to ;-)

    Ciekawa jestem recenzji Mendozy - czy Ci się spodobało czy nie. Ja czytałam, ale jako że Mendozę uwielbiam, do końca chyba nie jestem obiektywna w ocenianiu jego twórczości

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale Cię pięknie obdarowały te wydawnictwa, tylko pozazdrościć. Mi bakcyla w tym tygodniu brakowało do czytania, za to słonko miałam takie, że pies nie posiadał się z radości :))

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ciekawe zdobycze :)
    a pogoda, taka sama, zresztą na takiej odległości nie mogło być inaczej...
    miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. och, ja już czuję wiosnę, a co za tym idzie upragnione lato, a wraz z tym czytanie w ogrodzie pełnym kwiatów. Mniam

    OdpowiedzUsuń
  6. Elwika Mendozy czytałam dopiero jedną książkę - ale wystarczyło - zakochałam się w jego stylu i humorze i biorę w ciemno wszystko co napisał
    Toska ponoć ten tydzień ma być słoneczny więc czekam na każdy promyk
    Kinga zatem czekamy na wiosenkę
    Kasia.erie - ech to są ciekawe perspektywy - ja wybiorę park i ławke pod lipą
    Pozdrawiam i dziękuję za wszystkie wpisy

    OdpowiedzUsuń