wtorek, 20 czerwca 2017

Moja nowa Wielka Miłość czyli ...

Witajcie w upalny dzionek. Dziś opowiem Wam o mojej nowej Wielkiej Miłości, która ma na imię
INSTAGRAM!!!

W zasadzie konto miałam założone jakiś czas temu, ale jakoś tak sobie odpuściłam wędrówki w krainę zdjęć i filmów. Ale pewnego dnia coś zaiskrzyło, coś błysnęło i rzuciłam się jak szalona dodawać zdjęcia. Wciągnęło mnie i to jak cholera. Więc jeśli chcecie to znajdziecie mnie pod moim blogowym nickiem malineczka74.

Czy to tylko typowy bookstagram? No nie do końca. Bo w sumie są tam trzy kategorie, które wiele w moim życiu znaczą. Rodzina i psy, natura i piękne widoki oraz oczywiście książki. Zapraszam jeśli ktoś ma ochotę zerknąć na mój profil 


4 komentarze:

  1. Brawo za tytuł, od razu kliknęłam. Jakoś nie mogę się przekonać do tych portali tupu Instagram, Twitter czy Snapchat. Wystarczy mi Facebook i to tylko prywatny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Już lecę i zapraszam także do siebie: https://www.instagram.com/nieperfekcyjnie/

    OdpowiedzUsuń