czwartek, 11 stycznia 2018

7 urodziny bloga czyli jak ten czas mija


Jak ten czas mija! To już 7 urodzinki mojego bloga bez którego nie wyobrażam sobie życia. Narodził się on pewnego styczniowego zimowego dnia. Miałam na swoim koncie napisanych już kilka recenzji - takich na miarę początkującego blogera - i dwie współprace z Wydawcami. I nagle zrodził się pomysł by zmienić adres i zabrać się solidnie za recenzowanie. Zaczynając nie miałam pojęcia, że stanie się to mocnym i nieuleczalnym nałogiem, że kilka słów i parę notek zapoczątkuje czytelniczą lawinę, szereg współprac, wiele znajomości i ogromną ilość literackich przygód. Było warto a blog towarzyszył mi w chwilach trudnych i tych, kiedy buzia śmiała się do świata. To było pracowite siedem lat, no ostatni rok był nieco przestankowy i leniwy. W tym roku w gronie noworocznych postanowień jest to, by na blogu mocno tętniło życie, by się działo. Plany udaje się realizować, czytam i tworzę kolejne notki. I tak będzie dalej i dalej aż do skończenia mojej nitki życia. Bo zakochałam się w blogowaniu i dzięki temu mam wiele motywacji do działania. Blog nauczył mnie asertywności, uczynił  pewniejszą siebie. 
W tym miejscu pragnę podziękować Wszystkim, którzy bywają tu często, rzadziej i tylko na chwilę. Każde Wasze odwiedziny, każdy ślad dodaje mi skrzydeł i mocy. Motywuje i daje Powera do działania. Dziękuję współpracującym ze mną Podmiotom - Wydawcom, Autorom, Portalom, Księgarniom i innym Firmom. 
Jestem szczęśliwa, że mam to swoje miejsce w sieci, że realizuję tu swoją pasję, że każdego dnia mogę tu zajrzeć. 
Obiecuję pracę by nadal było tu miło, ciekawie i literacko. 
Trwaj Blogu i miej się dobrze.
Happy Birthday.



4 komentarze: