piątek, 1 czerwca 2012

To co cieszy czyli stosiczek

Witajcie cieplutko ! Za oknem masakra pada i przestaje na zmianę. Czytać w plenerze niemożliwość. Zatem w domku sobie siedzę i nieskromnie się pochwalę. Mam kolejny stosik. Biblioteczno-recenzyjno-wymiankowy.
Od góry :
Camilla Lackberg " Syrenka" z biblioteki
Carol Drinkwater "Sezon na oliwki " wymiany z Madzią (Jasmin)
Agnieszka Gil" Herbata z jaśminem" od Lubimy Czytać
Jerzy Opoka "Białe słonie" z biblioteki
Victoria Cosford " Amore i amaretti"od Lubimy Czytać
Ewa Czaczkowska "Siostra Faustyna " od Lubimy Czytać
Chyba mam mega chomiczą naturę, ale emocje zapowiadają się wspaniałe !!!!

17 komentarzy:

  1. Chyba każdy mol ma chomiczą naturę;)
    Rozglądamy się tylko świecącymi z podniecenia oczami i zastanawiamy się gdzie poupychać te wszystkie gromadzone książki:)
    A stosik piękny! Życzę miłej lektury.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny stosik - "Syrenkę" właśnie skończyłam czytać, a chętnie bym przeczytała "Herbata z jaśminem" - czekam na recenzje - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przyjemnie spędzonego czasu na lekturze życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. u mnie też koszmarna pogoda. Super stos tak więc miłego czytania.

      Usuń
  5. Jednym słowem zapowiada się doskonale.Miłego czytania na razie w zaciszu domowym.)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłego czasu z tymi książkami:) I z innymi też:p

    OdpowiedzUsuń
  7. Stosik nie w moich klimatach, ale całkiem zacny:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. HERBATA Z JAŚMINEM <3 Od kilku tygodni na tą książkę poluję. Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  9. Na "Syrenkę" mam ochotę, opinie czytelników jak dotąd są bardzo zachęcające.
    A "Herbata z jaśminem" już, niestety, za mną... Niestety, bo dawno nie czytałam tak dobrej książki - nie tylko ze względu na samą fabułę i niezły język, ale i to, jak potrafi wciągać. Nie spałam prawie do trzeciej, żeby skończyć :)
    Pozdrawiam
    Aneta

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdzie na lubimyczytać można zbaleźć Twoje recenzje? Do Herbaty z jasminem się prtzymierzam. I do Faustyny - recenzowałaś już?
    Kulka

    OdpowiedzUsuń
  11. Recenzje znajdziesz na moim profilu. Mój nick na LC jest taki sam jak na blogu malineczka74.

    OdpowiedzUsuń
  12. No i nie znalazłam recenzji Siosrtry Faustyny, tylko widzę, ze wysoko ja oceniłaś. Dziękuję, ze są ludzie, którym chce sie rzetelnie pisac o książkach,jak dotą zgadzam sie z Twoim zdaniem na temat lektur :)
    Kulka

    OdpowiedzUsuń
  13. http://cudownyswiatksiazek3.blogspot.com/2012/06/ewa-k-czaczkowska-siostra-faustyna.html
    Kulka link dla Ciebie

    OdpowiedzUsuń