czwartek, 19 listopada 2015

Czas na vlog

Właściwie to... vlog już działa od lata. Od lata kręcę filmiki z tym, co z książką związane i ze światem literatury. Robię to dalej z wielką dozą nieśmiałości i tremy, ale.. gdyby ktoś dwa lata temu powiedział mi, że zrobię to, ujawnię swe lico i będę się filmować to bym go zwyczajnie wyśmiała. Wiem, że ... nie mam dużej rzeszy fanów, jestem rodzynkiem w moim przedziale wiekowym, bo większość vlogerów to ludzie młodsi ode mnie, nie mam tak wielu wyświetleń jak inni, ale...
JESTEM BOOKTUBERKĄ!!!

I choć może nie  zawsze najlepiej mi to wychodzi, choć może "repertuar" czytanych książek odbiega od tego co polecają w filmach inni to gorąco zapraszam na mój kanał - nazwa świeża - zmieniona !
Zapraszam na Książka TV Według Malineczki74

https://www.youtube.com/channel/UChf-SAjcoJJUJrhTmdZMFqg

3 komentarze: