czwartek, 10 listopada 2011

Stoisk listopadowy nr 1

Nowy miesiąc - ponury i mglisty, dnie coraz krótsze zatem książki i kocyk to ciekawe zajęcie na długie popołudnia i wieczory. Nowe nabytki zawitały do mnie :
Kathie De Nosky , Liz Fielding "Spróbuj mi zaufać" od wydawnictwa Mira/Harlequin
Marlena De Blasi "Lavinia i jej córki" od serwisu Lubimy Czytać
Hanna Kowalewska "Tego lata w Zawrociu " od serwisu Lubimy Czytać
Julia James, India Grey, Diana Hamilton " Wszystkie barwy Toskanii" od Wydawnictwa Mira/Harlequin
Katrzyna Enerlich "Prowincja pełna słońca" od Wydawnictwa MG
Katarzyna Enerlich " Czas w dom zaklęty" z wymiany .
Dziękuję bardzo za książkowe prezenty .


8 komentarzy:

  1. Zmiany kolorystyczne widzę. Pozytywne bardzo. Pozdrawiam i dobrego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyjemny stosik.
    Miłego cztania;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję pięknych nabytków !!
    Tego lata w Zaworciu czytałam i mi się bardzo podobała - jestem ciekawa Twoich wrażeń :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Książki świetne nie tylko na pogodę kocykową :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cały stosik mi się podoba, wszystkie książki chciałabym przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały stos;)
    P.S Widzę, że się tło zmieniło:)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny stosik :) w sam raz na tą ponurą pogodą jaka zrobiła się za oknem, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń