wtorek, 12 kwietnia 2016

Stosiki czyli zdjęciowy bookhaul marcowy

 W tym miesiącu nie w formie filmiku, ale na zdjęciach prezentuję książki, które przybyły do mnie w marcu. Nie był on zbytnio zaczytany, miałam kryzys czytelniczy, który był jak choroba. Na szczęście wszystko wróciło do normy i znów czuję radość z czytania. Zobaczcie zatem co dostałam i kupiłam:
 - pierwsze pięć książek to początek kolejnej norweskiej sagi jaką zaczęłam kupować - Elen z Kainy Fiordów pióra Christin Grilstad Prois
- Tomasz Kowalski "Mędrzec kaźni" od MG
- Abi Glines "Jesteś za daleko" od Pascala
- Virginia Baily "Rzymski poranek" od Lubimy Czytać
- Aleatha Romig "Konsekwencje pożądania" od Pascala
- Dorota Schramek "Na brzegu życia" od Autorki
- Janina Lesiak "Wspomnienie o Cecylii, smutnej królowej" od MG
- Nike Farida "Żona" od Lubimy Czytać
- Dorota Gąsiorowska "Primabalerina" od Znaku
- Estelle Maskame "Czy wspominałam, że Cię potrzebuję?"

W stosiku drugim znalazły się:
- Natalia Rogińska "Pokalane poczęcia" od Lubimy Czytać i Wydawnictwa Prószyński
- Laila Shukri "Perska zazdrość" od Wydawnictwa Prószyński
- Maria Nurowska "Bohaterowie są zmęczeni" od Lubimy Czytać
Katarzyna Michalak "Zemsta"
- Tom Michell "Lekcja z pingwinem" od Wydawnictwa Literckiego
Iwona Kienzler " Bodo i jego burzliwe romanse" wygrana w blogowym konkursie u Magdy
- Sandy Hall "Daj mi odpowiedź" od Pascala
- Jennifer Jordan " Okrutny szczyt. Kobiety na K2" od Lubimy Czytać
- "Wielka księga baśni rosyjskich" - wygrana w blogowym konkursie
- Linda Rodriguez Mc Robbie " Niegrzeczne księżniczki" od Znaku


3 komentarze:

  1. Od Pascala?
    Wiele fajnych książek. Ciekawe co napiszesz o 'Primabalerinie'. Ale najbardziej wyciągnęłabym Ci baśnie rosyjskie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzja już na blogu!http://cudownyswiatksiazek3.blogspot.com/2016/04/dorota-gasiorowska-primabalerina.html

      Usuń