sobota, 21 marca 2015

Kolejny stosik - wiosenny

Moja biblioteczka się rozrasta. Ostatnio znów sporo jej przybyło świetnych nabytków co mnie oczywiście ogromnie cieszy. Spoglądając w zapowiedzi jeszcze wiele cudów chętnie bym przygarnęła. Póki co prezentuję to, co już mam!
Od góry:
- Izabella Frączyk "Siostra mojej siostry" od Wydawnictwa Prószyński
- Wioletta Sawicka "Wyjdziesz za mnie, kotku? od Autorki
- Tadeusz Dołęga- Mostowicz "Znachor" od Wydawnictwa MG
-  Bogna Ziembicka "Bądź przy mnie" od Lubimy Czytać
- Łucja Gorzkiewicz "Perełka" od Novae Res
- Danuta Kamizelska-Langpap "Mieć swoje miejsce na ziemi" j.w.
- Dominika Bartmann-Wojda " Dziewczynka z fortepianu" j.w.
- Janusz Sulkowski "Agent Orange" j.w.
- Zdzisław Brałkowski "Syberia. Inny świat" j.w.
- Marion Magic " Spełnienie" j.w.
- Agata Czykierda-Grabowska "Kiedy na mnie patrzysz" j.w.
- Katarzyna Enerlich " Prowincja pełna gwiazd" od MG
Dużo książek nieznanych mi autorów, dużo debiutów, ale i "sprawdzone" nazwiska. Cóż tylko czytać!

6 komentarzy:

  1. Mój stosik na wiosnę jest równie bogaty. Przez spacery z książką w słońcu zaczynam lubić tę porę roku:)
    Kilku z Twoich tytułów będę ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię czytać poza domem. Mam swoje miejsca - park i deptak. W słońcu czyta się przyjemniej!

      Usuń
  2. Nie znam żadnej z tych pozycji. Mój stosik jest równie obfity, za dużo kupiłam, a za mało czasu do tego dochodzą egzemplarze recenzenckie ;)
    http://chcecosznaczyc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy stosik:) czekam na recenzje, bo nie znam tych książek:) Miłego czytania:)

    OdpowiedzUsuń