piątek, 13 kwietnia 2012

Kwietniowy stosik biblioteczno-recenzyjny

Wybaczcie niezbyt wyraźne zdjęcie jakoś mi łapka drgnęła. Ale za to stosiku same cudności !
od góry :
Luiza Piotrowicz "Wszystkie moje matki " z biblioteki (polecała mi to koleżanka)
Jodi Picoult "Bez mojej zgody" - j.w. Czytam i jestem zachwycona !!!
Michał Kruszona "Rumunia" j.w.
Anna Davis " W blasku diamentów" od Pani Agnieszki z Wydawnictwa Otwarte wraz z przepiękną niespodzianką
Maria Ulatowska " Przypadki pani Eustaszyny "
Olga Rudnicka " Cichy wielbiciel " od Wydawnictwa Prószyński
Mary Nichols "Altana " od Lubimy Czytać
Lech Kowalski " Jaruzelski generał ze skazą" od Matrasa.
Zatem zamawiam pogodę, bo marzy mi się czytanie w promieniach słonka.

12 komentarzy:

  1. Noo, świetny stosik! A na Rumunię w wydaniu Kruszona poluję już od dłuższego czasu...:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo zazdroszczę "Cichego wielbiciela".
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  3. "Wszystkie moje matki" też sama niedawno przyniosłam z biblioteki. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny stosik :)
    Miłego czytania życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stosik super - miłej lektury.


    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. stosik jak zwykle imponujący a z pogodą niestety nie zapowiada się dobrze , mają być intensywne opady i czeka nas znów oziębienie.)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Najchętniej pożyczyłabym od Ciebie "Bez mojej zgody".

    Miłego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. "Bez mojej zgody" jest fantastyczna - czyta się niezwykle zajmująco. No tak przyznaję, że udało się polowanie w bibliotece. Nie zawsze mogę trafić na to co dokładnie szukam. Ale czasem mam farta. A swoją droga wizyta w biblitece działa na mnie niezwykle uspokajająco i pocieszająco.
    Pogoda rzeczywiście nie rozpieszcza. Kocyk+ ksiażka+ zielona herbatka

    OdpowiedzUsuń
  9. oo, ładny stosik, miłego czytania ! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. 'Bez mojej zgody' niezmiennie pozostaje u mnie na pierwszym miejscu w rankingu książek Jodi Picoult :)
    Jestem ciekawa najnowszej powieści Olgi Rudnickiej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super stosik:)
    Ostatnio czytałam "Bez mojej zgody", recenzja jest na moim blogu(dopiero zaczynam przygodę z recenzowaniem, więc recenzje nie będą idealne, ale od czegoś trzeba zacząć:)
    http://czytelniadominiki.blogspot.com/
    A jak widzę dla ilu wydawnictw recenzujesz, to zazdroszczę :DD
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń