sobota, 11 sierpnia 2012

Stosik sierpniowy nr 2

No i jak się tu nie chwalić takimi cudnościami :
Imogen Edwards-Jones &Anonim " Plaża Babylon" od Lubimy Czytać
Jackie Collins " Mała dziwka " j.w.
Jamie Ivey "Smak Prowansji" j.w.
Agnieszka Krawczyk " Dziewczyna z aniołem" od Wydawnictwa Sol
Mariola Pryzwan "Anna German o sobie" od Wydawnictwa MG

Książki bardzo mnie cieszę i za nie dziękuję. Cykl Babylon poznałam już od strony muzycznej. Recenzję "Pop Babylon" znajdziecie na moim blogu i powiem, że polubiłam czytać sobie o kulisach wielkiego świata. Książkami Collins już się kiedyś zaczytywałam - lubię podpatrzyć milionerów do bólu bogatych i zepsutych.
O Prowansji mogłabym czytać bez końca. Ciekawi mnie nowa powieść Agnieszki Krawczyk. A książka o Annie German to istny rarytas. Przy okazji odkurzę sobie jej piosenki, głos miała piękny. Pozdrawiam Was serdecznie. 

13 komentarzy:

  1. Świetny stosik!
    Najbardziej interesuje mnie "Plaża Babilon", ale tylko z nazwy i okładki, bo o książce nic nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam książki, w których główna akcja toczy się we Francji. Jeśli jest to jeszcze Prowansja to wiem, że muszę je przeczytać. Tak też będzie ze "Smakiem Prowansji" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nie miałam własnego stosika, więc tym bardziej zazdroszczę twojego. Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nie znam żadnej, ale będę wypatrywać recenzji. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy stos :)
    "Dziewczyna z aniołem" i u mnie czeka na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Raczej książki z tego stosika nie są dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te egzemplarze od lubimy czytać to w ramach wygranych za jakąś recenzje? Pytam z ciekawości.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdobycze, gratuluję. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anne książki od Lubimy Czytać dostaję jako oficjalna recenzentka. Kiedyś ze dwa lata temu wygrałam tam jedną książkę w konkursie.

    OdpowiedzUsuń
  10. "Dziewczyna z aniołem" tak to bardzo chcę przeczytać, więc czekam na recenzję, jestem bardzo jej ciekawa. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie przeczytałabym Smak Prowansji

    OdpowiedzUsuń