piątek, 27 grudnia 2013

Stosik - bach i się zebrał !!!!

Sama już nie wiem, kiedy mi się ten stosik zebrał. Są w nim prezenty i książki do recenzji. W każdym razie bardzo się cieszę z kolejnego powiększenia biblioteczki. Teraz już po świątecznej krzątaninie zapowiada się luźniejszy czas, zatem więcej chwil na czytanie. W planach mam oczywiście jak najszybsze nadrabianie zaległości i rozkoszowanie się lekturami. Rok 2013 czytelniczo podsumuję w osobnej notce. A póki co przedstawiam:
Grzegorz Kosson "Warstwy czyli obrazy miasta" od Wydawnictwa Myśli i Słowa
Emilia Witkowska-Nery " A suknię ślubną kupiłam w Suzhou" od Novae Res
Władysław Maksymiuk "Cinkciarz" j.w.
Lauren Willig "Ashford Park" prezent od portalu Irka - książka o której marzyłam
Frederick D'Onaglia " Perfumy Prowansji" j.w.
Allan Frewin Jones& Gary Chalk" Podzielone królestwo" tom II i III od Papilonu

Coś Was szczególnie zaciekawiło?

4 komentarze:

  1. Fakt. Łdny stosik się zebrał. Intryguje mnie ta:Emilia Witkowska-Nery " A suknię ślubną kupiłam w Suzhou"

    OdpowiedzUsuń
  2. Ashford Park i do mnie trafiło od IRKI, bardzo jestem ciekawa tej książki :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Imponujący :) życzę smacznego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z niecierpliwością czekam na recenzje! :)

    OdpowiedzUsuń