niedziela, 3 kwietnia 2011

Stosik kwietniowy

Stosik kwietniowy nr 1 a w nim

"Lekcje włoskiego" i "Cappuccino książki z wymiany z użytkowniczkami portalu LC

"Trzepot skrzydeł " Grocholi i "Czerwona sofa " Lebre z biblioteki

"Wiosna.Żyj zgodnie z porami roku " D. Grupińskiej -od Wydawnictwa MG - recenzja już na blogu

Mike Dooley "Myśli stają się rzeczami " od portalu nakanapie.pl

Joanna M.Chmielewska "Poduszka w różowe słonie " do recenzji od Wydawnictwa MG

Anders Rascual "Kompozytor burz" do recenzji od Wydawnictwa Otwarte

Leopold Tyrmand "Zły " do recenzji od Wydawnictwa MG

7 komentarzy:

  1. Bardzo fajny stosik :)Polecam Kompozytora burz. Właśnie czytam i jestem nim oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też czeka na mnie "Zły" i "Poduszka w różowe słonie". Zainteresowana jestem "Kompozytorem burz", także czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzepot skrzydeł to bardzo ciekawa książka. Nie polecam czytać mając dołka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny stosik:)). Gratuluję i życzę przyjemnej lektury!!

    OdpowiedzUsuń
  5. "Trzepot skrzydeł" czytałam,o kobietach,dla kobiet :)
    Stosik pierwsza klasa;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kompozytora burz bym z chęcia przeczytała, i wiosne i chyba wszytsko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę "Kompozytora burz" - słyszałam, że jest naprawdę niezła

    OdpowiedzUsuń