środa, 10 sierpnia 2011

Stosik sierpniowy nr 1

Ach jak ja kocham nowe książki, które do mnie przynoszą kurierzy i pan Listonosz ( tu się pochwalę, że mój rejon obsługuje bardzo miły, młody człowiek zawsze uśmiechnięty, który solidnie donosi mi kolejne koperty )
No ale do rzeczy :
od Wydawnictwa Mira/Harlequin
Robyn Donald "Nowozelandzki romans"
Michelle Reid " Od intrygi do miłości "
Louise Allen "Julia i wojownik"
Debbie Macomber "Wiktoriańska herbaciarnia"
od portalu Lubimy Czytać
Marlena de Blasi "Amandine"
Patrica Atkinson " W dojrzewającym słońcu" ( recenzja już dostępna)
od Wydawnictwa Radwan
Ewa Bieniasz "Śmierć wraca w góry"
z wymiany na LC
Krzysztof Mazurek "Podróż na liściu bazylii"
od Księgarni Matras
Jane Johnon "Tajemnica amuletu " (jestem w trakcie lektury )

7 komentarzy:

  1. Świetny stosik !!!
    Najbardziej to by Ci chciała podkraść "Wiktoriańską herbaciarnie " :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie zaciekawiła ,,Śmierć wraca w góry'', ale inne pozycje tez są super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam oglądać cudze stosiki. Gratuluję nabytków i przyjemnej lektury życzę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też za nimi przepadam!
    Lubię je oglądać!
    Ale to straszna plaga i utrapienie,wywołują u mnie niezdrowe odruchy zazdrości i pożądliwości!
    Jak tu się bronić????

    OdpowiedzUsuń
  5. Stosiki, to jest to, co mole książkowe lubią najbardziej :)
    Oglądać i podziwiać:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja najbardziej lubię moment rozpakowywania tych ukrytych skarbów książkowych :)
    Super stosik !
    Chciałabym mieć :"Amandine" oraz "Julię i Wojownika "

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmm piękny stos :)Miłego czytania, same rarytasy :D

    OdpowiedzUsuń