poniedziałek, 27 czerwca 2016

Konkurs - do wygrania powieść Holly Webb "Powrót do tajemniczego ogrodu"






Dzień dobry!
Dziś zapraszam Was na konkurs w którym wygrać można najnowszą powieść Holly Webb
Jej recenzję możecie znaleźć na moim blogu. Książka jest naprawdę świetna, a regulamin prosty.

A oto zasady zabawy:
1 - Organizatorem konkursu jestem ja, autorka tegoż bloga
2 - Sponsorem nagrody jest Wydawnictwo Znak (książka) oraz ja (koszt wysyłki).
3 - Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest odpowiedź na pytanie:
Uzasadnij dlaczego ta nagroda ma trafić właśnie do Ciebie!
4 - Konkurs trwa od dziś tj. 27 czerwca 2016 do 7 lipca 2016  do godziny 23.59.
5 - Ogłoszenie zwycięzców nastąpi w poście na tym blogu 8 lipca 2016, a zwycięzca zostanie powiadomiony przeze mnie drogą mailową.
6 - Nagrodą jest książka w formie papierowej, otrzyma ją osoba, której odpowiedź spodoba mi się najbardziej. 
7 - Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest posiadanie adresu do wysyłki w Polsce.
8 - Jeśli osoba wybrana przeze mnie nie odezwie się w ciągu 7 dni, nagroda zostanie przyznana komu innemu.
9 - Odpowiedzi wraz z Waszym adresem mailowym zostawiajcie w komentarzach pod tym postem.
10 - Warunkiem konkursu jest polubienie profilu mojego bloga na FB
https://www.facebook.com/Cudownyswiatksiazek3blogspotcom-blog-1445518105731287/timeline/?ref=hl
 11 - Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)

2 komentarze:

  1. Powinnam ją wygrać ja, bo kocham pierwszą część, to była chyba pierwsza taka grubsza książka, bez obrazków jaką przeczytała mała Kaś. Matuś mi ją kupiła jak byłam bardzo chora. Od tamtego czasu czytałam ją z miliard razy, każdorazowo rozmyślając nad innym fragmentem i innym aspektem. Nawet kiedyś zaczęłam czytać fanfika o Archibaldzie i jego żonie. Bo to uczucie, które połączyło biednego garbuska i śliczną dziewczynę mnie poruszyło. Ostatnio zaczęłam myśleć o matce Mary o tym jaką byłą pustą dziunią, która miała w nosie własne dziecko bo wolała być adorowana. Chciałabym poznać kontynuację, znowu wrócić do tego posępnego dworu i do magicznych ogrodów, które mogą odmienić człowieka. Ciekawa jestem czy jest coś o dalszych losach Mary i Colina oraz Dicka. Często wyobrażałam sobie, że oboje zakochają się w Mary, byłam ciekawa kto wygra ten wyścig egocentryczny Colin czy biedny Dick co byłoby nie do pomyślenia. Weź.... bo się rozpiszę.

    Marzę, marzę o tej książce nieskocznienie mocno!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlaczego ponieważ powrót do dzieciństwa należy się każdemu :) nawet mi takiej dorosłej. Pierwszą część chłonęłam jak gąbkę pokochałam całym sercem "Tajemniczy ogród" i ta nuta tajemniczości, te piękne kwiaty, cudowny świat dzieci i wszystko co nas przyciągało jak magnes do tej książki :)

    OdpowiedzUsuń