wtorek, 11 czerwca 2013

Stosik prawie letni - czyli co nowego na półkach mojej biblioteczki

I znów moja biblioteczka rośnie w tomy! Jak ja to lubię! A że przybywają same cudności to radość podwójna. Zatem przedstawiam mój letni stosik - no stos, bo jest tego trochę!
Izabela Jung "Chuliganka - od Lubimy Czytać - skusiłam się po obejrzeniu trailera
Par Lagerkvist " Mariamne" od Wydawnictwa Promic
Trish Wylie " Kto się śmieje ostatni" od Miry
Jessica Hart "Kronika ślubnych wypadków" j.w. to dwie propozycje z nowej serii Kiss. Czytam tę drugą i podoba się
Susan Mallery "Słodka wolność" od Miry
Krystyna Mirek "Pojedynek uczuć" od Wydawnictwa Feeria - też czytam i wciągnęła mnie
Kristyn Kusek Lewis " Szczęściara" od Lubimy Czytać
Ilona Felicjańska " Cała prawda o..." od Miry
Wiesława Bancarzewska "Powrót do Nałęczowa" od Lubimy Czytać
Krzysztof Potaczała "Bieszczady w PRL-u" cześć 1 to zakup na Bieszczadzkim Lecie z Książką , część 2 od Lubimy Czytać
Mój czytnik wzbogacił się o książki :




8 komentarzy:

  1. Najbardziej intrygująca wydaje mi się ostatnia pozycja - chociaż lubię odkrywać różne zakątki Europy na własną rękę, z przyjemnością zajrzałabym do tej książki, a nuż mnie zainspiruje?
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Chuligankę mam za sobą . Bardzo miła lektura. Tobie również życzę wielu niesamowitych wrażeń.

    OdpowiedzUsuń
  3. "Chuligankę" właśnie przeczytałam- bardzo intrygująca historia.
    "Cała prawda o..." również czeka w kolejce- mam nadzieję, że zmienię zdanie o Pani Felicjańskiej. A co do innych książek to ciekawa jestem "Szczęściary" i "Mamy w czterech ścianach".

    Przyjemnej lektury życzę!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo tu Miry. Książki z serii Kiss również otrzymałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo tego się nazbierało :)
    życzę przyjemności z lektury :)
    pozdrawiam
    Miłośniczka Książek

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie czytałam nic z tych książek, ale oczywiście życzę przyjemnej lektury :-)
    Czekam na recenzje i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam żadnej z tych książek, ale chętnie przeczytam Twoje recenzje. :)

    OdpowiedzUsuń