wtorek, 3 stycznia 2017

Biedronkowe zdobycze zimowe

Co jakiś czas Biedronka, którą lubię i w której często robię zakupy organizuje kiermasze książek. Za mniej niż połowę ceny można nabyć ciekawe tytuły. Takich okazji to wypatruję dokładnie! Już nie raz moja biblioteczka dzięki tej sieci powiększyła się o super tytuły. Rankiem w poniedziałek odwiedziłam dwa biedronkowe sklepy. I tak oto powstał stosik, który widzicie na zdjęciu poniżej.

Moja biblioteczka została powiększona o następujące książki:

- Katarzyna Bonda "Tylko martwi nie kłamią" - Muza (wersja pocket)
- Andrzej Saramonowicz "Chłopcy"- Wielka Litera
- Susan May Warren "Nie znacie mnie" Wydawnictwo Święty Wojciech
- Baptiste Beaulien "Pacjentka z sali numer 7 " - Amber
- Katarzyna Berenika Miszczuk " Pustułka" - WAB
- James Scott "Bez litości" - WAB
- Marsha Mehran "Zupa z granatów" WAB
- M.J. McGrath "Chłopiec w śniegu" - Foksal
- Consilia Maria Lakotta "Nocna rozmowa" Wydawnictwo M
- Elisa Amoruso "Dzień dobry, kochanie " - Foksal

5 komentarzy:

  1. Jak ja Ci zazdroszczę, że jesteś w stanie upolować coś dla siebie w Biedronce. Ja jeszcze nigdy nie trafiłam tam na książkę, która by mi się spodobała, a która była w przystępnej cenie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak na razie upolowałam 1 książkę z tej promocji, ale jeszcze kilka marketów na mojej drodze mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z przyjemnością podebrałabym kilka tytułów. :) Przy okazji zapraszam Cię do mojego odświeżonego wyzwania "Grunt to okładka".

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczę, że też w mojej Biedronie nie ma takich książek - zawsze znajduję same kolorowanki i książeczki dla dzieci. :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dorwałam tylko jedną książkę, ale zamierzam jeszcze odwiedzić kilka robali. :D

    OdpowiedzUsuń