sobota, 25 czerwca 2011

Odsłaniając twarz - czyli coś niecoś o mnie

Nie chciałabym być anonimowa dla Czytelników mojego bloga stąd napiszę kolejne słowa o sobie. Wiecie już co skusiło mnie do pisania bloga i jak zaczęłam recenzować dla Wydawnictw i Portali.


No to troszkę statystyki :


znak zodiaku - Lew, fak dużo z cech lwicy mam. Lubię działać niż stać bezczynnie, wylegiwać się na słonku z książką w ręce.


Niecierpię kłamstwa - działa na mnie jak płachta na byka. A notoryczne kłamstwa powodują, że zrywam kontakt z takim Pinokiem raz na zawsze.


Uwielbiam psy, koty i wszelkie zwierzaki.


Kocham kwiaty, rośliny i przyrodę. Nie wyobrażam sobie życia bez spacerów. Gdy jest ciepło czytam też w plenerze - jak to fajnie posiedzieć w promieniach słonka na ławce z dobrą lekturą.


Uwielbiam góry! Nudzi mnie morze.


Chciałabym zamieszkać na zapadłej wsi w górach, w drewnianej chatce i mieć święty spokój od miasta.


Nie jestem osobą zbytnio towarzyską , wolę towarzystwo książki. Uwielbiam biblioteki !!!!


Nie lubię zbytnio oglądać tv i słuchać radio.


Owszem lubie muzykę - w sumie bardzo rózną - etniczną , klasyczną , rock, ballady metalowe, fiński rock, polski pop, muzykę z lat 80, italo disco .


Wolę ubrania wygodne niż modne.


Nie lubię szpilek i flaczków.


Nie palę, nie używam prawie kompletnie alkoholu - nie lubię zbytnio jego smaku.


Kocham róże i frezje, bzy i jaśmin.


Jestem roztrzepana.


Kocham konie, pies na łańcuchu to zbrodnia.
Lubię las i łono natury. Uwielbiam chodzić na grzyby.
Ze sportów śledzę skoki narciarskie i Fromułę 1.
Ulubiony sportowiec Robert Kubica i Adam Małysz.
Ulubieni pisenkarze : Michael Jackson, Enrique Iglesias, Shakin Stevens, Savage.
Ulubione zespoły : Kombi i Kombii, Papa Dance, Stare Dobre Małżeństwo, Wolna Grupa Bukowina, Europe, Budka Suflera, Ich Troje .
Wokalistki : Ewa Farna, Kate Ryan, Zdzisława Sośnicka, Sandra, C.C. Catch, Doda, Mariah Carey, Urszula.

7 komentarzy:

  1. mamy mało wspólnego ;) serio. Zgadza się 2,3,4, czasem 6 i 7 :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że muzyka lat 80-tych rządzi:) To były czasy! Świetna prezentacja, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piotrze ech dzięki Twojemu komentarzowi czuję się mniejszym odludkiem - super, że na swiecie są ludzi mi podobni choć zdaję sobie sprawę, ze nie jest ich dużo.
    Agnesscorpio - dziękuję za docenienie notki - to dla mnie duży komplement.
    Magda miło mi - może kiedyś spotkamy się na szlaku ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach te Lwice, wszystkie są niesamowite ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło Cię bliżej poznać. Też cenie sobie bardziej wygodę aniżeli modę,nie lubię szpilek i nie oglądam często TV ;)

    OdpowiedzUsuń