piątek, 2 grudnia 2011

Stosik grudniowy nr 1

Zaczął się ostatni miesiąc w roku. Zaczął się letnio i cieplutko z czego jestem bardzo zadowolona. I ogromnie mnie cieszy powyższy stosik, część z niego już pochłonęłam. Na szczęście nie mam kryzysów czytelniczych - wprost przeciwnie czytanie jest jak narkotyk - czytam bardzo dużo - mam na to obecnie sporo czasu i żyję sporą część dnia z nosem w książce. A one - moje kochane nowe nabytki do mnie spływają i cieszą .
Zaterm na moich półkach zamieszkały :
Aleksander Sowa "Era wodnika" - propozycję zrecenzowania dostałam od Autora i Jemu za książkę dziękuję
Monika Szwaja "Matka wszystkich lalek" - od Wydawnictwa Sol - już przeczytałam - kapitalna książka - recenzja post niżej , a ja spotkam się z Autorką już we wtorek
Debbie Macomber "Spokojna przystań" od Pani Moniki z Miry
Debbie Macomber "Hotel na rozdrożu " jak wyżej - bardzo się cieszę na ponowne odwiedziny w Zatoce Cedrów
Barbara Stanisławczyk "Ostatni krzyk" od Lubimy Czytać - niezwykła książka, którą już przeczytałam - recenzja wkrótce
praca zbiorowa pod redakcją Siemiona Wileńskiego "Historie kobiet z Gułagu " od Lubimy Czytać - własnie ją czytam i bardzo mi przypadła do gustu - wzruszająca lektura
Heike B. Gortemaker "Ewa Braun. Na dworze Fuhrera" - od Lubimy Czytać - jestem bardzo ciekawa książki o kobiecie, która żyła z Hitlerem

8 komentarzy:

  1. No i cudny ten Twój stosik, chociaż nie znam żadnej z wymienionych w nim książek ;) Trzeba będzie to nadrobić, a tymczasem życzę Ci owocnej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy i kolorowy stosik :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyjemny stosik,miłego czytania;*

    OdpowiedzUsuń
  4. To masz wręcz przeciwnie niż ja mam wisielczy humor, najlepiej trzymać ode mnie ostre narzędzia z daleka, nawet nie mam chęci czytać czy cokolwiek innego robić. Życzę miłej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiedzmblog- też tak czasem mam - ale życzę powrotu pogodnego nastroju. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń